Kdo je Matjaž Jaušovec?
Verjamem, da je marketing v svojem bistvu zaupanje. V nasprotju z mnogimi, ki pravijo, da gre za denar. Trdim, da gre pri markeringu za ustvarjanje in vzdrževanje odnosov. Pri prodaji gre za lovljenje številk. V moji knjigi marketing gradi zaupanje.
Moj lik v tej zgodbi postavlja in upravlja tehnologijo, ki izboljšuje tako marketinške kot prodajne ekipe. Nekateri to imenujejo operativni marketing, marketinškja tehnologija, marketinška avtomatizacija, MarTech, RevOps ... Ključne besede bom prepustil vam. Toda v bistvu združujem in dobro uporabljam platforme, kot so Adobe Engage (Marketo), HubSpot, Microsoft Dynamics CRM, Mailchimp, Webex, Zoom, Wordpress, Drift, OptinMonster, Google Analytics, Wistia, PPC Ads, SoMe integracije in več.
Poleg tega imam bogate izkušnje pri ustvarjanju sodobnega digitalnega marketing – tako od vidika strategije kot načrtovanja do izvedbe. Ukvarjal sem se (in občasno še delam) SEO, PPC, pisanje besedil, upravljanje spletnih strani, analitiko, SoMe, e-marketing... Pred nekaj leti sem celo sprogramiral igro Asteroids v Pythonu (čeprav sem si "izposodil" grafični motor).
V več kot 10 letih svoje kariere sem sodeloval z najrazličnejšimi podjetji. Od eko kmetov in majhnih trgovin, domov/vinskih kleti, gradbenih podjetij, agencij, energetskih/komunalnih podjetij, trgovin s pohištvom, založb, do univerz in tehnoloških podjetij. In tehnika je moje področje, kjer se počutim – no, doma.
Ah, zanimivo dejstvo, 99,9 % sem prepričan, da sem bil prvi strokovnjak s certifikatom Marketo Certified Expert v Sloveniji in dokaj verjetno tudi v regiji CEE. Po drugi strani pa sem navdušen čebelar.